Bu maqola shuningdek qolgan tillarda ham mavjud: English Русский (Russian)
So‘nggi kunlarda ijtimoiy tarmoqlarda Toshkent aholisining ko‘plab shikoyatlari paydo bo‘ldi, ular to‘lovlarni o‘z vaqtida amalga oshirganliklariga qaramay, muzdek suv uchun qarzdorliklar paydo bo‘lganini ta’kidlamoqda. Hisob-kitob qog‘ozlarida katta qarz miqdorlari qayd etilgan.
Sabab nima?
“Uzsuvtaminot” kompaniyasining tushuntirishicha, muammoning manbasi ko‘plab aholi tomonidan suv hisoblagichlarining ko‘rsatkichlari o‘z vaqtida kiritilmayotganida. Amaldagi qonunchilikka ko‘ra, iste’molchilar har oyda “Uzsuvtaminot” veb-saytidagi shaxsiy kabinet orqali yoki maxsus Telegram boti orqali hisoblagich ko‘rsatkichlarini taqdim etishlari shart.
Agar bu amalga oshirilmasa, tizim suv uchun to‘lovni hisoblagich ko‘rsatkichlariga asoslanmagan holda, hisoblagichsiz foydalanuvchilar uchun tarif asosida hisoblaydi. Natijada, foydalanuvchi ko‘rsatkichlarni o‘z vaqtida kiritganidan ko‘ra ko‘proq to‘lov qilishi kerak bo‘ladi.
“Hurmatli iste’molchilar, agar siz suv va kanalizatsiya xizmatlari uchun o‘z vaqtida to‘lovlarni amalga oshirsangiz ham, qarz haqida xabarnoma olayotgan bo‘lsangiz, bu holat hisoblagich ko‘rsatkichlarining o‘z vaqtida taqdim etilmaganligi bilan bog‘liq bo‘lishi mumkin”, — deb ta’kidladi kompaniya.
Muammoni qanday hal qilish mumkin?
Toshkent aholisi uchun hisoblagich ko‘rsatkichlarini taqdim etishning bir necha usullari tavsiya etiladi:
1255 qisqa raqamiga qo‘ng‘iroq qilish orqali.
“Uzsuvtaminot”ning rasmiy veb-saytidagi shaxsiy kabinet orqali.
Telegram’dagi maxsus bot orqali: @uzsuvbot.
Telegram’dagi “Suvta’minot/Vodosnabjeniye” guruhi orqali.
Maqolada sun’iy intellekt tomonidan amalga oshirilgan tarjima sababli xatolar bo‘lishi mumkin. Tafsilotlarni aniqlash uchun maqolaning ruscha versiyasiga murojaat qiling. Agar xatoliklarni sezsangiz, materialni tuzatish uchun Uzvaibik_bot telegram-botiga yozishingiz mumkin.