O‘zbekistonda Beeline Hambi’ga aylandi: barcha mobil aloqa foydalanuvchilari uchun yangi AI asosidagi superilova

Bu maqola shuningdek qolgan tillarda ham mavjud: Русский (Russian)

O‘tgan dam olish kunlari ko‘plab o‘zbekistonliklar kutilmagan o‘zgarishga duch keldi: Beeline ilovasi yangilanib, nomini Hambi’ga (Hammasi Bitta, ya’ni “Hammasi bir joyda”) o‘zgartirdi. Mobil operatorning ta’kidlashicha, bu oddiy yangilanish emas, balki raqamli xizmatlarning to‘liq spektrini birlashtiradigan va foydalanuvchilar uchun kengaytirilgan imkoniyatlar taqdim etadigan sun’iy intellekt asosidagi superilova va innovatsion platformaning to‘liq ishga tushirilishi hisoblanadi.

Hambi nimani taklif qiladi?

Hambi – bu mobil foydalanuvchilar uchun oddiy va qulay superilova bo‘lib, u aloqa operatoridan qat’i nazar, noyob funksiyalarni taqdim etadi. Endi unda turli xil xizmatlar va servislar mavjud, jumladan, Hambi Davo – sog‘liq bo‘yicha onlayn maslahatlar servisi va Hambi Auto – avtomobil sug‘urtasini tashqi yetkazib beruvchilar orqali sotib olish imkoniyati. Superilova shuningdek, raqamli marketpleys, sayohat, ko‘ngilochar dasturlar, televideniye, fintex va o‘yin servislari kabi xizmatlarni ham o‘z ichiga oladi.

Beeline Uzbekistan mijozlari uchun Hambi ilovasida o‘z-o‘ziga xizmat ko‘rsatish kabi odatiy funksiyalar ham mavjud bo‘lib, ular tariflarni boshqarish, ma’lumotlar, rouming va boshqa xizmatlarni boshqarish imkoniyatini beradi. Bu foydalanuvchilarga xarajatlarni oson va qulay boshqarishga va xizmatlarni to‘g‘ridan-to‘g‘ri ilovada sozlashga imkon beradi.

Hambi foydalanuvchilarga qanday moslashadi?

Hambi’ni har kuni ishlatish foydalanuvchilarga bonuslar yig‘ish, chegirmalar olish va maxsus tarif rejalari olish imkoniyatini beradi. Kelajakda ilova sun’iy intellekt asosidagi yanada rivojlangan elementlar bilan integratsiya qilinishi rejalashtirilgan bo‘lib, bu har bir foydalanuvchining xohish-istaklariga moslashishni ta’minlaydi.

VEON Group bosh direktori Ka’an Terziog‘lu: “Superilovalar – bu VEON Digital Operator 1440 strategiyasining muhim qismi bo‘lib, ular foydalanuvchilarga raqamli xizmatlardan kuniga 24 soat foydalanish imkoniyatini beradi. Bizning maqsadimiz – foydalanuvchilarga ularning ona tilida raqamli yechimlarning to‘liq spektrini taklif etish va zarur xizmatlarga kirish imkoniyatini yaratish”, – deya ta’kidladi.

Hambi O‘zbekistonda raqamli transformatsiyani qanday qo‘llab-quvvatlaydi?

Hambi’ning ishga tushirilishi bilan VEON kompaniyasi “Raqamli O‘zbekiston-2030” loyihasini qo‘llab-quvvatlash yo‘lida muhim qadam tashladi. Superilova aynan O‘zbekiston bozoriga moslab ishlab chiqilgan va VEON’ning boshqa superilovalari – Bangladeshdagi MyBL, Pokistondagi Simosa va Qozog‘istondagi MyBeeline bilan birgalikda yangi raqamli tajribalarni taqdim etadi.

Ilgari VEON O‘zbekistonda KINOM ko‘ngilochar platformasini ham ishga tushirgandi, bu platforma serial va filmlarni oqimli tomosha qilish xizmatlarini, jumladan, o‘zbek tilidagi kontentni taqdim etadi. KINOM va Hambi, VEON kompaniyasining O‘zbekistonda raqamli xizmatlarni rivojlantirish va foydalanuvchilar uchun raqamli tajribalarni kengaytirish yo‘lidagi muhim vositalardan biri hisoblanadi.

Maqolada sun’iy intellekt tomonidan amalga oshirilgan tarjima sababli xatolar bo‘lishi mumkin. Tafsilotlarni aniqlash uchun maqolaning ruscha versiyasiga murojaat qiling. Agar xatoliklarni sezsangiz, materialni tuzatish uchun Uzvaibik_bot telegram-botiga yozishingiz mumkin.

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan